Covid στην επιχειρηματική αεροπορία της Κύπρου και της Ευρώπης
Πριν από τρία χρόνια, στις 11 Μαρτίου 2020, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) κήρυξε την Covid-19 πανδημία, ενεργοποιώντας μια σε μεγάλο βαθμό ασυντονισμένη παγκόσμια αντίδραση. Αυτά τα δύο σοκ οδήγησαν σε παγκόσμια υγειονομική, οικονομική και κοινωνική κρίση, τα αποτελέσματα της οποίας συνεχίζονται μέχρι σήμερα.
Μέχρι σήμερα, όλοι οι περιορισμοί λόγω κορονοϊού έχουν καταργηθεί στην Κύπρο, τόσο για τους ντόπιους κατοίκους όσο και για τους τουρίστες που φτάνουν στο νησί. Ταυτόχρονα, στα αεροδρόμια των Λάρνακας και της Πάφου είχαν επιβληθεί αρκετά αυστηρά μέτρα, σύμφωνα με τα οποία οι επιβάτες έπρεπε να παρουσιάζουν πιστοποιητικό με αρνητικό αποτέλεσμα τεστ PCR για τον Covid-19, το οποίο είχε πραγματοποιηθεί εντός 48 ωρών. Επιπλέον, οι αρχές της Κύπρου πραγματοποίησαν συστηματικό εμβολιασμό, ο οποίος έφερε καρπούς. Οι αυστηρές αλλά αρμονικές ενέργειες του κράτους κατάφεραν να ξεπεραστεί η πανδημία και η επιχειρηματική αεροπορία κατάφερε να ξεκινήσει ξανά τη δραστήρια δράση. Προς το παρόν, η Κύπρος δέχεται ιδιωτικά τζετ από όλο τον κόσμο και διενεργεί επίσης πτήσεις προς την Ευρώπη και τις χώρες της ΚΑΚ. Παρακάτω εξετάζουμε πώς ξεκίνησε η πανδημία και ποιες δυσκολίες προέκυψαν στην ιδιωτική αεροπορία.
Έναρξη της πανδημίας
Ο κορονοϊός εξαπλώθηκε από την έκρηξή του στην Κίνα το Δεκέμβριο του 2019, και λιγότερο από τρεις μήνες μετά την κήρυξη της πανδημίας, οι κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο ενέκριναν μια σειρά κανονισμών που επισφάλισαν ξαφνικά τις αεροπορικές δραστηριότητες, καθώς και τις περισσότερες άλλες περιοχές του παγκόσμιου εμπορίου.
Δεν υπάρχει λόγος να αναφέρουμε σποιλερ - η εντυπωσιακή επιστροφή της επιχειρηματικής αεροπορίας λόγω της Covid έχει αναφερθεί και γιορταστεί ευρέως. Αυτή η ανάκαμψη δεν ήταν αυτονόητη, καθώς οι οικονομικές, ρυθμιστικές, υγειονομικές και ασφαλείας ανησυχίες απείλησαν να καταρρίψουν τον κλάδο, όπως μπορούν να επιβεβαιώσουν όσοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Η ανάκαμψη έρχεται σε μια περίοδο με ανεξάρτητα προβλήματα προσφοράς και ζήτησης που ο κλάδος εξακολουθεί να αντιμετωπίζει.
Ωστόσο, τα τρία τελευταία χρόνια έχουν αφήσει αρκετές ερωτήσεις: ποιοι είναι οι κύριοι παράγοντες που επέτρεψαν στην επιχειρηματική αεροπορία να αντιμετωπίσει τις μοναδικές προκλήσεις της πανδημίας; Τι έκανε σωστά ο κλάδος, τι θα μπορούσε να γίνει καλύτερα, πώς άλλαξε και τι μπορεί να γίνει για να ετοιμαστεί για την επόμενη πανδημία;
Κρίση στην ιδιωτική αεροπορία
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η μεταφορά κατατάσσεται ως "κρίσιμος τομέας υποδομών", όπως αναγνωρίζεται από πολλές χώρες, οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι στον τομέα της αεροπορίας έχουν, σε πολλές περιπτώσεις, απαλλαγεί από τις εντολές παραμονής στο σπίτι και άλλους έκτακτους περιορισμούς, αλλά αυτό δεν έχει βοηθήσει στη μείωση των οικονομικών κινδύνων. και των υγειονομικών κινδύνων ή να παράσχει τις απαντήσεις που έψαχναν αμέσως μετά την έγκριση της δήλωσης της ΠΟΥ.
"Οι εταιρείες αντιμετωπίζουν το πρόβλημα του 'πώς κρατάμε την επιχείρηση', αλλά εξίσου, 'πώς εξασφαλίζουμε ότι τηρούμε όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας, και πώς εκπαιδεύουμε τις ομάδες μας, και πώς κρατάμε την ροή μας;" είπε ο πρόεδρος της Argus International, Μάικ ΜακΚρίντι.
Για τους επαγγελματίες της αεροπορικής ιατρικής και των λειτουργιών, απλά "να παρακολουθούν πώς οι χώρες, οι πόλεις και άλλες κοινότητες αντιμετωπίζουν την αύξηση των κρουσμάτων και των περιορισμών ταξιδιού" έχει γίνει μια όλο και περισσότερο απασχολητική εργασία, πρόσθεσε ένας εκπρόσωπος της MedAire, η οποία συμβουλεύει πελάτες της επιχειρηματικής αεροπορίας και πάνω από 180 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο για θέματα υγείας και ασφάλειας.
Όταν ανακοινώθηκε η πανδημία, το Charlotte της Βόρειας Καρολίνας φιλοξένησε την ετήσια συνδιάσκεψη του NBAA για σχεδιαστές και αποστολείς, και "ο Μάρτιος ήταν σε πλήρη εξέλιξη," ανέφερε ο Εντ Μπόλεν, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού. Η διάσκεψη έληξε βιαστικά καθώς οι συμμετέχοντες αντάλλαξαν πρόωρες αποχωρήσεις. “Στο NBAA - και νομίζω σε πολλές εταιρείες - είπαμε στους ανθρώπους μας, 'Πάρτε τα φορητά σας σπίτι. Θα δουλεύουμε από το σπίτι για λίγο,” είπε ο Μπόλεν. “Δεν ξέραμε πόσο θα διαρκούσε. Εκείνη τη στιγμή όλα έγιναν πολύ πραγματικά."
Πολλά αεροδρόμια αντιμετώπισαν τη δική τους οικονομική κρίση καθώς τα μετασεισμικά κύματα τους έπληξαν και οι ενοικιαστές τους κλείνοντας σχεδόν εξ ολοκλήρου. “Ορισμένες κοινότητες είχαν αναστολή στο ενοίκιο, πράγμα που σήμαινε ότι τα ίδια τα αεροδρόμια δεν μπορούσαν να πληρώσουν,” είπε ο Κερτ Καστάνια, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος (τότε πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου) της Εθνικής Ένωσης Αερομεταφοράς (NATA) και μέλος της Επιτροπής Αεροπορίας της Περιφέρειας. Λος Άντζελες. "Έχουμε δει όλες αυτές τις πιθανές οικονομικές μπάλες που θα μπορούσαν να καταρρεύσουν."
Οι φορείς λεωφορείων έπρεπε να λάβουν σημαντικές οικονομικές και λειτουργικές αποφάσεις με βάση λίγο περισσότερο από την ενστικτώδη επίγνωση. “Κανείς δεν ήξερε πότε θα ανακάμψει η αγορά, και υπήρχαν πολλοί παράγοντες που δεν είχαμε πραγματικό έλεγχο,” είπε η Λεόνα Τσι, πρόεδρος της VistaJet US. “Η πρώτη αντίδραση πολλών εταιρειών ήταν η απόλυση των εργαζομένων,” είπε.
Ταυτόχρονα, οι ίδιοι οι φορείς έλαβαν μέτρα για την εξερεύνηση ακόμη καινούργιων διαδρομών στον αέρα και στο έδαφος. Στις ΗΠΑ, αυτό περιλάμβανε μερικές φορές τη λειτουργία χωρίς καμία υποστήριξη ΑΤC μετά το κλείσιμο των ελέγχων που προκλήθηκε από την πανδημία. “Η μεγαλύτερη πρόκληση και η υψηλότερη προτεραιότητά μας ήταν να εξασφαλίσουμε την υγεία και την ευημερία των επιβατών και του πληρώματος των πτήσεων και του εδάφους μας,” είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Flexjet Μάικ Σιλβέστρο.
Επιβίωση σε ένα νέο ανωμαλία
Η επικοινωνία - ο κοινός καθορισμός πληροφοριών με συναδέλφους, ομοϊδεάτες του κλάδου, ρυθμιστές και αξιωματούχους - αποδείχθηκε από νωρίς κρίσιμη δεξιότητα επιβίωσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Με νέους ομοσπονδιακούς κανονισμούς για ιατρικά ασφαλή διαδικασία μεταφοράς, "οι άνθρωποι τηλεφωνούσαν, δούλευαν μεταξύ τους για να βρουν τους κανόνες, ανεξαρτήτως της λειτουργίας - οι ανταγωνιστές συνεργάζονταν," είπε ο ΜακΚρίντι από την Argus.
Οι εταιρείες και οι άνθρωποι άρχισαν να "εξελίσσονται και να προσαρμόζονται", είπε ο Μπόλεν. “Καθώς οι οργανισμοί έμαθαν για τον καθαρισμό ή την τοποθέτηση πληρωμάτων σε φούσκες, μοιράζονταν αυτήν την πληροφορία, και οι άνθρωποι μάθαιναν από άλλους τι λειτούργησε και τι όχι, είτε σε επίπεδο παραγωγής είτε σε επίπεδο ελέγχου πτήσης - όλοι ήταν εμπλεκόμενοι και μαθαίνανε."
Στην Ευρώπη, τα μέλη της Ευρωπαϊκής Επιχειρηματικής Αεροπορικής Ένωσης "έχουν συνεργαστεί στενά με ρυθμιστές, υγειονομικές αρχές και εταίρους του κλάδου για την ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών για την αεροπορική ασφάλεια και την άμεση προσαρμογή σε νέες διαδικασίες λειτουργίας και τεχνολογίες για την υποστήριξη των επιχειρήσεων," είπε ο Ρομάν Κοκ, Υπεύθυνος Επικοινωνίας της EBAA.
Παράλληλα, οι επιχειρήσεις εφάρμοσαν ενεργά τις νεοαποκτηθείσες γνώσεις. Η Flexjet "έχει υιοθετήσει μια επιθετική προσέγγιση για την πρόληψη της Covid," είπε ο Σιλβέστρο. Τα μέλη του πληρώματος δοκιμάζονταν για το Covid πριν από κάθε πτήση, και ιατρικά πρωτόκολλα εφαρμόζονταν κατά τη διάρκεια της πτήσης. Η Flexjet έχει επίσης ανακατανείμει αρκετά αεροσκάφη ως εταιρικά λεωφορεία, επιτρέποντας στα μέλη του πληρώματος να αποφεύγουν τις προγραμματισμένες πτήσεις αεροπορικών εταιρειών και τη δυνητική έκθεση στον κορωνοϊό.
“Η MedAire έχει διπλασιάσει τις επενδύσεις της σε υποδομές και παρέχει νέες και πολυμερείς πληροφορίες για να βοηθήσει τους πελάτες να προγραμματίσουν και να προσαρμοστούν καλύτερα σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον,” είπε ο διευθύνων σύμβουλος Μπιλ Ντόλνι. Αν και οι λειτουργίες των αεροπορικών της πελάτες έχουν περιοριστεί, η χρήση των υπηρεσιών της MedAire από τους πελάτες της επιχειρηματικής αεροπορίας έχει αυξηθεί κατά πάνω από 30% λόγω τόσο ιατρικών όσο και ασφαλείας "λόγω της επίδρασης της Covid στο προσωπικό ασφαλείας και το προφίλ ασφάλειας των αεροδρομίων.
Πώς ήταν η μάχη κατά του ιού στην Κύπρο
Ένας αριθμός νέων μέτρων κατά της COVID και συστάσεων εγκρίθηκαν από μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου της Δημοκρατίας της Κύπρου στις 11 Ιανουαρίου. Αναπτύχθηκαν από το Υπουργείο Υγείας μαζί με μια ομάδα επιδημιολόγων. Λήφθηκαν υπόψη οι συστάσεις της Επιτροπής Υγειονομικής Ασφάλειας της ΕΕ.
- Από τις 05:00 της Κυριακής, 15 Ιανουαρίου, όλοι οι επιβάτες σε άμεσες ή μεταβατικές πτήσεις που φτάνουν στα αεροδρόμια της Δημοκρατίας της Κύπρου από την Κίνα πρέπει να παρουσιάζουν πιστοποιητικό με αρνητικό αποτέλεσμα τεστ PCR για Covid-19. Το τεστ πρέπει να γίνεται εντός 48 ωρών πριν από την αναχώρηση.
- Μια ιδιωτική εταιρεία θα πραγματοποιήσει ανάλυση λυμάτων στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου και στα πλοία μετά την άφιξή τους στην Κύπρο. Το Υπουργείο Υγείας θα προκηρύξει διαγωνισμό, νικητής του οποίου θα πραγματοποιεί ελέγχους.
- Το Υπουργείο Υγείας προτείνει ανεπιφύλακτα τη χρήση προστατευτικών ιατρικών μασκών και μέτρων προσωπικής υγιεινής (πλύσιμο των χεριών, διατήρηση κοινωνικής απόστασης, κλπ.) σε όλες τις πτήσεις που φθάνουν και αναχωρούν από την Κύπρο, καθώς και στους χώρους αναμονής των αεροδρομίων Λάρνακας και Πάφου. Η χρήση μασκών είναι προαιρετική!
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρόταση για τυχαίο έλεγχο για Covid-19 εις βάρος του κράτους των επιβατών που φθάνουν στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου δεν συμπεριλήφθηκε στην τελική λίστα αποφάσεων που εγκρίθηκαν από το Υπουργικό Συμβούλιο.
Προηγούμενα μέτρα
Η Κυβέρνηση της Δημοκρατίας της Κύπρου παρέτεινε τα προηγούμενα μέτρα κατά της covid κατά δύο μήνες, μέχρι τις 15 Μαρτίου. Υπάρχουν δύο βασικές απαιτήσεις: μάσκες στα μέσα μεταφοράς και τα νοσοκομεία και "ασφαλείς πάσες" (SafePass) σε ιατρικά ιδρύματα.
- Οι μάσκες εξακολουθούν να είναι υποχρεωτικές σε αστικά και περιφερειακά λεωφορεία, καθώς και σε πλοία μεταξύ αεροδρομίων και πόλεων στη Δημοκρατία της Κύπρου.
- Στα νοσοκομεία, η υποχρέωση χρήσης μάσκας ισχύει για όλους τους ενήλικες και τα παιδιά άνω των 12 ετών.
- Η SafePass απαιτείται για επισκέπτες και ασθενείς νοσοκομείων άνω των έξι ετών που υφίστανται εξωτερική θεραπεία ή διάγνωση ή υποβάλλονται σε εργαστηριακές εξετάσεις. Αυτό μπορεί να είναι ένα αρνητικό αποτέλεσμα τεστ ισχύος 48 ωρών (γρήγορο τεστ) ή 72 ωρών (τεστ PCR), πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό αποκατάστασης από Covid-19.
Δεν υπάρχουν επί του παρόντος άλλοι περιορισμοί και μέτρα για την καταπολέμηση της εξάπλωσης της λοίμωξης από κορωνοϊό στη Δημοκρατία της Κύπρου.
Ανακύκλωση και κατάσταση σοκ
Τον Απρίλιο του 2020, οι επιχειρήσεις επιχειρηματικής αεροπορίας στις ΗΠΑ έφτασαν στα παράπηγματα με περίπου 75.000 πτήσεις τον μήνα, σύμφωνα με την Argus. Οι ενοικιαζόμενες πτήσεις μειώθηκαν κατά 67%, οι ιδιωτικές πτήσεις κατά 72% και οι μετοχές πτήσεων κατά 80% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τον ίδιο μήνα, η δραστηριότητα στην Ευρώπη μειώθηκε κατά περισσότερο από 70%.
Αλλά από εκείνη τη στιγμή και έπειτα, η επιχειρηματική αεροπορία αυξήθηκε, μετατρέποντας τον εαυτό της σε πραγματική κατακλυσμιαία το καλοκαίρι λόγω προβλημάτων υγείας και της συνοδευτικής αιφνίδιας πτώσης της εμπορικής δραστηριότητας πτήσεων. Οι προγράμματα ενοικίασης, κάρτας και μετοχών αναφέρουν πρωτοφανή ζήτηση. Η Leona Qi της VistaJet US αναφέρει ένα κύμα κλήσεων από ανθρώπους "που ρωτούν πώς μπορούν να κάνουν εγγραφή και να πετάξουν" και στη συνέχεια, "Μια μέρα τον Ιούλιο, είδαμε ότι ο αριθμός των πτήσεων είχε ήδη επιστρέψει στα προπανδημικά επίπεδα."
Αλλά η ανάκαμψη έχει επιδεινώσει τις επιπτώσεις των διαταραχών της αλυσίδας εφοδιασμού που προκάλεσε ο Covid στην επιχειρηματική αεροπορία, οδηγώντας σε "διακοπές υπηρεσιών, θέματα συντήρησης και έλλειψη πιλότων." “Εκείνη ήταν η στιγμή που μάθαμε ότι υπάρχει πραγματικά περιορισμένος αριθμός αεροσκαφών και πληρώματος,” δήλωσε ο Craig Ross, ιδρυτής και CEO της Aviation Portfolio, μιας εταιρείας συμβούλων που συμβουλεύει πελάτες σχετικά με προγράμματα πρόσβασης σε επιχειρηματικά αεροπλάνα.
Ορισμένοι παρόχοι, συμπεριλαμβανομένων των Flexjet και NetJets, οι οποίοι είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση, έχουν αναστείλει τη συμμετοχή και την πώληση προγραμμάτων μετοχών. Άλλοι αναζητούσαν τρόπους για να εξυπηρετήσουν νέους πελάτες. Η Wheels Up, για παράδειγμα, συνδύασε "τεχνολογικές προόδους" και "στρατηγικές εξαγορές" για να βελτιώσει τις λειτουργίες και να αυξήσει την προσφορά.
Κρίση προσωπικού
Παράλληλα, η πολυσυζητημένη έλλειψη πιλότων και συντήρησης πριν από την πανδημία έχει επεκταθεί σε επαγγελματίες της επιχειρηματικής αεροπορίας όλων των ειδών — επιστήμονες δεδομένων και τεχνικούς αναλυτές, διευθυντές έργων και υποστήριξης πελατών, σχεδιαστές και αποστολείς.
Η έλλειψη αυτή έχει επιταχύνει και διευρύνει τις προσπάθειες για πολυμορφία και ανοχή στη βιομηχανία, ένα από τα θετικά της πανδημίας, σημείωσε ο Castagna του NATA, καθώς οι FBO, MRO και άλλοι έχουν "προσαρμόσει τις προσπάθειές τους στον ανθρώπινο πόρο και στην προσλήψη για να είναι πιο δημιουργικοί στο να προσελκύουν ανθρώπους." στη βιομηχανία."
Ωστόσο, πρόσθεσε ο Castagna, από εδώ και στο εξής, οι προσπάθειες προσέλκυσης ταλέντων πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και μια άλλη αλλαγή που επήλθε με την πανδημία: μια μετατόπιση των προτεραιοτήτων μεταξύ των σημερινών εργαζομένων σε "ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής και σημασίας της οικογένειας." Σύμφωνα με αυτόν, “οι εταιρείες επιχειρηματικής αεροπορίας μεταμορφώνονται ήδη” για να ανταποκριθούν σε αυτές τις νέες προσδοκίες “από πιλότους έως τεχνικούς. Δεν είχαμε αυτήν την άποψη στην αρχή,” ανέφερε.
Η πανδημία δεν έχει μόνο φέρει αλλαγές, αλλά έχει "επιταχύνει υφιστάμενες τάσεις στην επιχειρηματική αεροπορία," είπε ο Kok στο EBAA. Ανέφερε τη ψηφιοποίηση και τη βιωσιμότητα ως δύο από αυτές τις τάσεις, με την τελευταία να βλέπει αυξημένη "εστίαση στη μείωση των εκπομπών και την προώθηση βιώσιμων καυσίμων για την αεροπορία."
Ωστόσο, ενώ ο τηλεργασίας και οι εικονικές συναντήσεις, οι οποίες έγιναν σταθερά εργασίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχουν μειώσει την ανάγκη για ορισμένα ταξίδια, ο Kok σημείωσε ότι η πανδημία οδήγησε επίσης σε "αυξημένη ζήτηση στην Ευρώπη για ευέλικτες επιλογές ταξιδιών κατά απαίτηση." όπως συνέβη στις ΗΠΑ.
Παράλληλα, η συγκέντρωση μεταξύ εκμεταλλευτών ενοικιαζομένων και FBOs, μια άλλη τάση που άνθισε όταν έπληξε ο Covid, σίγουρα δεν έχει επιβραδύνει από την ανάγκη για περισσότερα στόλια και πρόσβαση σε αεροσκάφη. Για παράδειγμα, η Wheels Up, η Directional Aviation Capital, η μητρική εταιρεία της Flexjet, και η VistaJet αυξήθηκαν μέσω εξαγορών και αναφέρουν τις αποδοτικότητες που επιτεύχθηκαν από την επέκταση και τα οφέλη για τους πελάτες που έφερε. Αλλά η τελική επίδραση του κύματος συγχωνεύσεων στη μοιρασμένη χρήση αεροσκαφών δεν μπορεί να εξαχθεί από τα δεδομένα λειτουργιών και στόλων, τα οποία αντανακλούν την απροηγούμενη αυξημένη ζήτηση λόγω Covid σε όλο τον κλάδο.
Μια νέα στάση απέναντι στα ταξίδια
Η άνοδος στη ζήτηση δείχνει ότι οι αλλαγές στις προσδοκίες και στις στάσεις δεν περιορίζονται στους εργαζομένους. Η ανακατεύθυνση των προτεραιοτήτων μεταξύ του κοινού έπαιξε σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση νέων πελατών στην επιχειρηματική αεροπλοΐα, υπεύθυνων για μεγάλο μέρος της μετα-πανδημικής ζήτησης για ιδιωτικές πτήσεις και αύξηση της ζήτησης μεταξύ των κανονικών χρηστών. Η πανδημία έχει "μάθει σε όλους να αξιολογούν διαφορετικά τα πράγματα," είπε η Wheels Up, αναφερόμενη στην ενίσχυση της "οικονομίας εμπειρίας." Ένας εκπρόσωπος είπε: “Οι καταναλωτές στην οικονομία εμπειριών απαιτούν όχι μόνο να ταξιδεύουν πολύ αλλά να ταξιδεύουν καλά. Η προτεραιότητα είναι η ποιότητα της εμπειρίας, όχι η ποσότητα.”
Οι πλούσιοι ταξιδιώτες, πρόσθεσε ο Silvestro της Flexjet, "επανεξετάζουν τη χρήση των κεφαλαίων τους και την κατεύθυνσή τους στα ιδιωτικά τζετ, αν και ίσως να είχαν χρησιμοποιήσει διαφορετικά τα κεφάλαια τους στο παρελθόν." Υπάρχει επίσης μια μετατόπιση "στο τι θέλουν οι ιδιοκτήτες και οι πελάτες," είπε.
“Οι οικογένειες και οι ομάδες ηγεσίας θέλουν να ταξιδεύουν μαζί και να είναι σε θέση να ταξιδεύουν μεγάλες αποστάσεις με άνεση,” είπε. "Βλέπουμε αυτό ως μέρος μιας μακροπρόθεσμης τάσης μακριά από ένα υβριδικό εμπορικό/ιδιωτικό μοντέλο πτήσεων σε ένα μοντέλο στο οποίο η ιδιωτική αεροπλοΐα καταλαμβάνει μεγαλύτερο μερίδιο της κίνησης." Ο Silvestro είπε ότι οι πελάτες απαιτούν επίσης "περισσότερη ταχύτητα και άνεση στο έδαφος," το οποίο θα προωθήσει τις επενδύσεις στην υποδομή.
Η Leona Qi της VistaJet US επιβεβαίωσε: “Συνεχίζουμε να επενδύουμε στον εαυτό μας και να αναπτύσσουμε την υποδομή μας για να είμαστε έτοιμοι για ο,τιδήποτε μπορεί να έρθει. Αντιμετωπίστε την επόμενη καταιγίδα: αυτό είναι το κύριο μάθημα που έχουμε μάθει από την πανδημία,” είπε.
Ωστόσο, προς το μέλλον, η εγχώρια επένδυση θα πρέπει να περιλαμβάνει εκπαιδευτικά προγράμματα και εκπαιδευτικά προγράμματα για τη συνεχή ανάπτυξη των εργαζομένων, δήλωσε ο Castagna, και πιστεύει ότι αυτό είναι μια "υψηλότερη προτεραιότητα από την υποδομή ή άλλες κεφαλαιουχικές επενδύσεις από εταιρείες."
Ωστόσο, παρά τις επενδύσεις, τις πρωτοβουλίες και τις από κοινού προσπάθειες για να καλυφθεί η ζήτηση, τα προβλήματα της αλυσίδας εφοδιασμού και οι ελλείψεις προσωπικού δείχνουν καμία ένδειξη ότι θα χαλαρώσουν, και ενώ οι προμηθευτές μιλούν για τις προκλήσεις που δημιούργησαν τη ζήτηση, οι πελάτες το αισθάνονται προσωπικά.
“Η αλυσίδα εφοδιασμού, η έλλειψη πιλότων, οι προκλήσεις της πανδημίας – υπάρχει μια ολόκληρη λίστα δικαιολογιών που επέτρεψαν στη βιομηχανία μας να χαμηλώσει τον πήχη στην εξυπηρέτηση,” δήλωσε ο Ross της Aviation Portfolio, ο οποίος εκπροσωπεί πελάτες σε αρκετά προγράμματα τσάρτερ και μετοχές. “Αυτά τα θέματα της βιομηχανίας είναι πραγματικά, αλλά εσύ κυβερνάς την επιχείρηση,” συνέχισε. “Πρέπει να βρεις πώς να γίνεις καλύτερος, πώς να βελτιωθείς, πώς να αναπτυχθείς. Δεν κουνάς τη λευκή σημαία και λες, 'Αυτό είναι ένα πράγμα της βιομηχανίας, οπότε δεν θα είμαστε τόσο καλοί όσο ήμασταν παλιά.'
Παράλληλα, ο Castagna προειδοποίησε ότι οι αλλαγές στις απαιτήσεις μιας άλλης κύριας ομάδας μπορούν να ανατρέψουν τη βιομηχανία αν αγνοηθούν: “Οι κοινότητες γύρω από αεροδρόμια γενικής αεροπορίας που βλέπουν αυξημένη δραστηριότητα [μετά την πανδημία] αμφισβητούν τον αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής τους,” είπε. , ενώ αναφέρει τις συνεχείς προσπάθειες για το κλείσιμο του αεροδρομίου ως σημαντικά μέτρα.
Πρότεινε να απολυθούν "οι επιχειρηματίες και οι διευθυντικοί σύμβουλοι ως βασικοί πρεσβευτές" και "να επαναπροσδιοριστεί η αξία της επιχειρηματικής αεροπλοΐας" για να επικεντρωθεί στην αύξηση των ευκαιριών μαζικής πρόσβασης όπως οι πτήσεις τσάρτερ Μέρος 380 (αγορά ενός μόνο καθίσματος σε ένα τζετ) και η παράδοση φορτίων τη νύχτα. “Υπάρχει μια λανθασμένη αντίληψη ότι η επιχειρηματική αεροπλοΐα είναι μόνο για το ένα τοις εκατό του πληθυσμού, που δεν είναι αληθές,” είπε. "Πρόκειται για τη μεταφορά αγαθών και ανθρώπων."
Έτοιμοι ή Όχι
Η ομοσπονδιακή δημόσια υγειονομική επείγουσα κατάσταση που σχετίζεται με το Covid-19 λήγει επίσημα στις 11 Μαΐου.
Μεταξύ των θετικών για την επιχειρηματική αεροπλοΐα: “Ξέρουμε καλύτερα πώς να επικοινωνούμε, πώς να εργαζόμαστε απομακρυσμένα και γνωρίζουμε περισσότερα για θέματα υγείας από πριν,” δήλωσε ο Bolen. "Να περνάς από κάτι τέτοιο σε κάνει πιο δυνατό, αλλά 'δυνατό' δεν σημαίνει να περνάς ανέπαφος από αυτό."
Ένα άλλο συν, λέει, "οι ανθεκτικές επιπτώσεις της επιχειρηματικής αεροπλοΐας, αναγνωρίζονται από πολλούς, ενδεχομένως να έχουν υπερεκτιμηθεί και καλύτερα κατανοηθεί σε μια περίοδο όπου η ευελιξία, η προβλεψιμότητα και η ασφάλεια βρίσκονταν υπό αμφισβήτηση."
Όσον αφορά τις πιθανές περιοχές βελτίωσης, ο Kok της EBAA είπε ότι η επιχειρηματική αεροπλοΐα "θα μπορούσε να επωφεληθεί από πιο λεπτομερείς σχεδιασμούς κινδύνων, ειδικά όσον αφορά τις διαταραχές της αλυσίδας εφοδιασμού και την προσαρμογή στους μεταβαλλόμενους περιορισμούς ταξιδιού."
Ο McCready της Argus, οι υπηρεσίες του οποίου καλύπτουν όλες τις πτυχές των διαδικασιών λειτουργίας, είπε ότι αρκετές εταιρείες που πιστοποίησε "θέλουν να είναι πιο προορατικές" στην ανάπτυξη σχεδίων επείγουσας ανάγκης για πανδημίες. "Βλέπουμε πώς αλλαγές όπως η τροποποίηση του SMS τους μπορούν να βοηθήσουν να προσαρμοστούν καλύτερα στις σημερινές προκλήσεις - ποιος είπε ότι δεν πρέπει να συμπεριλάβουμε αυτό στα εγχειρίδιά μας για να έχουμε μια βάση από την οποία θα εργαστούμε;"
Αναφερόμενος στο παρελθόν και στο μέλλον, η MedAire συνέστησε απερίφραστα να αναγνωριστεί ο αντίκτυπος της πανδημίας στην ψυχική υγεία, αναφέροντας αύξηση της "αγχώδους διαταραχής, της κατάθλιψης και του τραύματος μετά το τραύμα μεταξύ των εργαζομένων στην αεροπορική βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων πιλότων, αεροσυνοδών και προσωπικού στο έδαφος."
Σε απάντηση, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να παρέχουν στους εργαζομένους τους πόρους και την υποστήριξη για την ψυχική τους υγεία, σημειώνει η MedAire. Αν παραμείνουν αναπάντητα, αυτά τα θέματα "μπορεί να οδηγήσουν σε μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην ψυχική υγεία, συμπεριλαμβανομένου του χρόνιου στρες, της καύσωνας και της μειωμένης ικανοποίησης από την εργασία, που μπορεί τελικά να επηρεάσουν την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα της αεροπορικής βιομηχανίας."
Πηγή: AINonline (ainonline.com)