whatsapp
Γραφείο στην Κύπρο:
+357 9 634-65-95
E-mail:
+357 96346595 (WhatsApp,Viber)
Καλέστε μας πίσω
Δώστε μας τον αριθμό τηλεφώνου σας και θα σας καλέσουμε πίσω
Δευτ-Κυρ: 6.00 - 02.00
Ιδιωτικές πτήσεις από
Λάρνακα, Πάφος,
Λευκωσία και Λεμεσό.
χάρτης των χωρών πτήσης
24/7
πάντα σε επαφή, εργαζόμαστε επτά ημέρες την εβδομάδα
ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ
μοναδικός στόλος ιδιωτικών τζετ στην Ευρώπη
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
έμπειρη ομάδα ειδικών στην αεροπορία
ΑΝΕΤΟΣ
θα λάβουμε υπόψη όλες τις επιθυμίες σας για την πτήση
ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ
εγγυάται την εμπιστευτικότητα και το απόρρητο

Συχνές ερωτήσεις (FAQ)

Η Airbroker "Ιδιωτικά Αεροσκάφη της Κύπρου" απάντησε στις πιο δημοφιλείς ερωτήσεις σχετικά με την επιχειρηματική αεροπλοΐα από τους πελάτες μας. Έχουμε εξετάσει λεπτομερώς όλες τις αποχρώσεις των πτήσεων ιδιωτικών αεροσκαφών στην Ευρώπη. Επιπλέον, μπορείτε να κάνετε μια ερώτηση στους ειδικούς μας τηλεφωνικά, μέσω του μηνύματος WhatsApp ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

 

Δημοφιλείς ερωτήσεις και απαντήσεις από τους ειδικούς μας:

 

Πείτε μας τα κύρια στάδια οργάνωσης μιας επιχειρηματικής πτήσης με επιβατικό αεροσκάφος

 

Μπορεί ο πελάτης να ζητήσει αντικατάσταση πληρώματος;

Η "Ιδιωτικά Αεροσκάφη της Κύπρου" συνεργάζεται με επαγγελματικά πληρώματα πιλότων και αεροσυνοδών που έχουν εκτεταμένη εμπειρία εργασίας σε διαφορετικά μοντέλα επιχειρηματικών αεροσκαφών. Εισάγουμε τον πελάτη στην ομάδα που θα πετάξει το αεροσκάφος και θα εξυπηρετήσει τους επιβάτες στην καμπίνα εκ των προτέρων. Αυτό καθιστά δυνατό να τους θέσετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις και να διευκρινίσετε τα πιο σημαντικά σημεία. Ως κανόνας, μετά από προσωπική γνωριμία, η επιθυμία για αλλαγή του πληρώματος πτήσης εξαφανίζεται. Ωστόσο, αν αντικατάσταση είναι ακόμα απαραίτητη για τον πελάτη, τότε εμείς, από μέρους μας, θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να βρούμε ένα πλήρωμα πτήσης που να ταιριάζει σε όλες τις παραμέτρους.

 

Υπάρχουν συνθήκες για εργασία, διεξαγωγή συναντήσεων και επίλυση άλλων επιχειρηματικών ζητημάτων στην καμπίνα επιχειρηματικού αεροσκάφους;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι καμπίνες των ιδιωτικών αεροσκαφών διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, υπάρχουν σταθμοί φόρτισης για gadgets και ξεχωριστές ζώνες για εργασία. Κατά την υποβολή αίτησης, θα πρέπει να καθοριστεί ο τύπος της πτήσης. Η "Ιδιωτικά Αεροσκάφη της Κύπρου", από μέρους της, θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να εξασφαλίσει ότι οι επιβάτες, αν είναι απαραίτητο, μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται σε φορητό υπολογιστή, να διεξάγουν απομακρυσμένη συνάντηση και να δίνουν εντολές σε υποτελείς που έχουν αφήσει στο έδαφος.

 

Με ποιους τρόπους προσφέρει η εταιρεία σας την πληρωμή για την ενοικίαση ενός αεροσκάφους;

Η "Ιδιωτικά Αεροσκάφη της Κύπρου" προσφέρει στους πελάτες της αρκετές επιλογές πληρωμής των υπηρεσιών - με μετρητά στο γραφείο της εταιρείας, με τραπεζική μεταφορά ή με κάρτα. Είναι δυνατόν να πληρώσετε την πτήση με κρυπτονομίσματα. Αν είναι απαραίτητο, θα μπορέσουμε να εκδώσουμε τιμολόγιο. Η επιλεγμένη μέθοδος πληρωμής και οι όροι πληρωμής αναφέρονται πάντα στο συμβόλαιο.

 

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου, είναι δυνατή η αύξηση του αριθμού των επιβατών ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους;

Ναι, δεν υπάρχει τίποτα περίπλοκο σε αυτό, αλλά μόνο υπό μία προϋπόθεση - η χωρητικότητα του αεροσκάφους θα πρέπει να είναι επαρκής για τη φιλοξενία επιπλέον ατόμων. Σε αυτήν την περίπτωση, η ενοικίαση αυξάνεται επίσης, αλλά μόνο για το κόστος της υπηρεσίας VIP και των γευμάτων στο αεροσκάφος. Συνιστούμε να υποβάλετε την τελική λίστα επιβατών μέχρι μία ημέρα πριν από την αναχώρηση, αυτό θα μας επιτρέψει να οργανώσουμε τα γεύματα και την εξυπηρέτηση στο αεροσκάφος ώστε να ικανοποιεί πλήρως τον πελάτη και τους επισκέπτες του.

 

Ποια είναι η συσκευασία εγγράφων που χρειάζεται να παρέχω κατά την κράτηση ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους;

Κατά την υποβολή αίτησης, ένα άτομο που κάνει κράτηση πτήσης για τον εαυτό του ή για μια παρέα συγγενών και φίλων θα πρέπει να παράσχει μόνο ένα επίσημο έγγραφο ταυτότητας. Αν το αεροσκάφος κρατιέται για νομικό πρόσωπο, θα απαιτηθούν οι λεπτομέρειες της εταιρείας.

 

Πώς μπορώ να κάνω κράτηση για ένα επιχειρηματικό αεροσκάφος;

Στα αεροσκάφη "Ιδιωτικά Αεροσκάφη της Κύπρου" κρατούνται όπως είναι βολικό για τον πελάτη. Αυτός/αυτή μπορεί να έρθει προσωπικά στο γραφείο και να αφήσει μια αίτηση ή να επικοινωνήσει μαζί μας τηλεφωνικά και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η αίτηση επεξεργάζεται, διευκρινίζονται οι πληροφορίες που απαιτούνται για την οργάνωση της πτήσης και παρέχεται στον πελάτη μια επιλογή από διάφορα επιχειρηματικά αεροσκάφη που ταιριάζουν στις απαιτήσεις του.

Μετά την επιλογή του αεροσκάφους, συνάπτεται και υπογράφεται συμβόλαιο με τον πελάτη. Είναι σημαντικό να διευκρινιστεί εάν απαιτείται μεταφορά ή όχι, μπορούμε επίσης να βοηθήσουμε στην εύρεση και κράτηση καταλύματος. Μετά τη συμφωνία σε όλες τις λεπτομέρειες, συντάσσεται και υπογράφεται συμβόλαιο.

 

Πώς διαφέρει μια ενοικιαζόμενη πτήση από μια κανονική;

Μια ενοικιαζόμενη πτήση διαφέρει από μια πτήση με προκαθορισμένο πρόγραμμα στο γεγονός ότι προετοιμάζεται ατομικά σε κάθε περίπτωση. Ο πελάτης επιλέγει την ημερομηνία και την ώρα αναχώρησης, τη διαδρομή του αεροσκάφους και υποδεικνύει εάν είναι απαραίτητες στάσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Ο πελάτης επίσης επικυρώνει το μενού, βασιζόμενος κυρίως στις επιθυμίες του.

Μια προγραμματισμένη πτήση είναι μια πτήση που προετοιμάζεται εκ των προτέρων, μερικές φορές ακόμη και πολλούς μήνες πριν από την ημερομηνία αναχώρησης. Το αεροσκάφος πετάει σε μια εγκεκριμένη διαδρομή και δεν μπορεί να αποκλίνει. Είναι αδύνατο να αλλάξει το πρόγραμμα ενός τέτοιου αεροσκάφους.

 

Είναι αποδεκτό να αργήσει κάποιος σε μια ενοικιασμένη πτήση;

Επιτρέπεται να αργήσετε για ένα ενοικιασμένο αεροσκάφος για ένα διάστημα μέχρι μία ώρα. Ωστόσο, είναι συμβουλευτικό να ειδοποιήσετε τον προσωπικό διαχειριστή όσο το δυνατόν πιο νωρίς. Εάν πετάτε στο σύστημα Jet Sharing, τότε δεν επιτρέπονται καθυστερήσεις. Μια πτήση με αυτό το σύστημα οργανώνεται για πολλούς ανθρώπους ταυτόχρονα, κάποιοι από αυτούς ενδέχεται να βιάζονται για συνδυασμένες πτήσεις, οπότε μια καθυστέρηση στο δρόμο μπορεί να διακόψει πλήρως τα σχέδιά τους. Το ίδιο ισχύει και για ιδιωτικές πτήσεις που χρησιμοποιούν το σύστημα Empty Legs.

 

Αν παραγγείλω υπηρεσία VIP, θα είναι πιο γρήγορη η εγγραφή στο αεροσκάφος;

Ναι, η υπηρεσία VIP απλοποιεί και επιταχύνει την εγγραφή. Με βάση ένα αντίγραφο του διαβατηρίου του πελάτη, ο προσωπικός διαχειριστής θα εκτελέσει όλες τις διαδικασίες εγγραφής εκ των προτέρων. Οι επιβάτες επιχειρηματικών αεροσκαφών θα πρέπει απλώς να φτάσουν στο τερματικό κτίριο περίπου 30 λεπτά πριν την αναχώρηση. Μετά την ασφάλεια, λαμβάνουν αμέσως τις κάρτες επιβίβασης. Μένει μόνο να περιμένουν πληροφορίες για την έτοιμη πτήση του αεροσκάφους και να προχωρήσουν στο σκαλοπάτι του αεροσκάφους.

 

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους και ενός συμβατικού αεροσκάφους αστικής αεροπορίας;

Η επιχειρηματική αεροπλοΐα χρησιμοποιεί μερικά από τα πιο ασφαλή και σύγχρονα αεροσκάφη των πρόσφατων γενεών. Τα άνετα σαλόνια τέτοιων αεροσκαφών είναι εξοπλισμένα με έπιπλα μεταβλητής διατάξεως, συστήματα μείωσης θορύβου και κλιματισμού. Οι εγκαταστάσεις ισορροπίας πίεσης ενεργοποιούνται σε υψόμετρο. Υπάρχουν περιοχές για τη φόρτιση των γκάτζετ στο σαλόνι, και πολλά αεροσκάφη έχουν ξεχωριστές καμπίνες για εργασία και ανάπαυση. Σε τέτοιες συνθήκες, η πτήση μπορεί να συγκριθεί με τη διαμονή στα καλύτερα δωμάτια των διάσημων ξενοδοχείων της Ευρώπης.

Η διαφορά μεταξύ των επιχειρηματικών αεροσκαφών και των αστικών αεροπλάνων μπορεί επίσης να θεωρηθεί η αρκετά υψηλή τους ταχύτητα, πολλά ιδιωτικά αεροσκάφη μπορούν να καλύψουν απόσταση 8-12 χιλιομέτρων όχι μόνο γρήγορα αλλά και χωρίς να πρέπει να προσγειωθούν για καύσιμα. Τα αποκλειστικά αεροσκάφη έχουν πλήρη κουζίνα, μπάνιο με ντους και υπνοδωμάτιο. Σε περίπτωση ανάγκης, μπορεί να μεταφερθεί και κατοικίδιο στην καμπίνα ενός τέτοιου αεροσκάφους.

 

Μπορεί ένας επιβάτης επιχειρηματικού αεροσκάφους να παραγγείλει φαγητό χορτοφάγο;

Η εστίαση περιλαμβάνει την παράδοση οποιουδήποτε πιάτου που έχει προπαραγγελθεί από τον πελάτη που κάνει κράτηση του αεροσκάφους. Ενημερωνόμαστε για τις γαστρονομικές προτιμήσεις των επιβατών και επιλέγουμε το μενού με βάση αυτές. Τα πιάτα παραγγέλνονται από τα καλύτερα εστιατόρια της περιοχής σας. Είναι επίσης συνιστώμενο να διευκρινίσετε το μέγεθος των μεριδίων και τις προτιμήσεις στα ποτά. Στους επιβάτες με αλλεργίες συνιστάται να διευκρινίσουν αμέσως όλους τους αλλεργιογόνους τροφίμους - το μενού θα συνταχθεί λαμβάνοντας υπόψη αυτή την πληροφορία.

Οι εργαζόμενοι της Cyprus Private Jets μπορούν να οργανώσουν σωστά γεύματα για μωρά, θηλάζουσες μητέρες και άτομα που ακολουθούν διαιτητική θεραπεία ή τρέφονται αποκλειστικά με χορτοφαγικά τρόφιμα. Εγγυόμαστε όχι μόνο την υψηλή ποιότητα γεύσης των πιάτων, αλλά και τη φρεσκάδα και την όμορφη παρουσίασή τους.

 

Αν είναι επείγουσα η αναχώρηση για μια ενοικιαζόμενη πτήση, πόσο γρήγορα μπορείτε να το οργανώσετε;

Δεν πάντα μια πτήση σε άλλη πόλη ή χώρα είναι προγραμματισμένη εκ των προτέρων. Καμία φορά υπάρχει έντονη ανάγκη να βρίσκεστε στο σωστό μέρος το συντομότερο δυνατόν. Η Cyprus Private Jets λειτουργεί χωρίς διακοπές επτά ημέρες την εβδομάδα, έτσι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να οργανώσουμε μια πτήση εντός 3-5 ωρών. Αυτός ο χρόνος είναι συχνά αρκετός για τους μεσίτες μας να βρουν ένα κατάλληλο επιχειρηματικό αεροσκάφος, να στείλουν όλες τις απαιτούμενες αιτήσεις στις αεροναυτικές υπηρεσίες και να καλέσουν το πλήρωμα. Όλη η εργασία κατανέμεται σαφώς μεταξύ των ειδικών, οπότε οι επικαλύψεις συμβαίνουν εξαιρετικά σπάνια. Αφού συμφωνηθεί η πτήση, ο πελάτης υπογράφει το συμβόλαιο, πραγματοποιεί την πληρωμή και μπορεί να επιβιβαστεί.

 

Είναι όλα τα αεροδρόμια διαθέσιμα για την επιχειρηματική αεροπλοΐα ή όχι;

Όταν γίνεται κράτηση αεροσκάφους επιχειρηματικής αεροπορίας, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει απόλυτα οποιοδήποτε αεροδρόμιο για απογείωση και προσγείωση. Τα αεροσκάφη επιχειρηματικής αεροπορίας μπορούν να προσγειωθούν ακόμη και εκεί όπου η προσγείωση για πολιτικά μοντέλα είναι απαγορευμένη.

Η Cyprus Private Jets εξετάζει κάθε αεροπορική εργασία ατομικά. Μπορούμε να προτείνουμε συνδυασμένες πτήσεις ώστε οι πελάτες μας να περνούν όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο στο δρόμο και ταυτόχρονα να προσγειώνονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στον τελικό προορισμό τους. Αυτό είναι το όνομα των πτήσεων που εμπλέκουν ένα ελικόπτερο, αυτό είναι ιδιαίτερα απαραίτητο αν η διαδρομή είναι πολύ μικρή για την προσγείωση του αεροσκάφους.

 

Ποιες διαδικασίες υποβάλλουν οι επιβάτες στο VIP τερματικό;

Οι επιβάτες του κρατημένου επιχειρηματικού αεροσκάφους πρέπει να φτάσουν στο αεροδρόμιο περίπου 20-30 λεπτά πριν από την ώρα αναχώρησης που έχει οριστεί στο συμβόλαιο. Ο προσωπικός διαχειριστής πρέπει να ενημερώσει για το μάρκα και τον αριθμό του αυτοκινήτου που θα σας πάρει για την είσοδο στον χώρο του αεροδιαδρόμου περίπου μία μέρα πριν. Αυτό είναι απαραίτητο για ανεμπόδιστη πρόσβαση στον χώρο.

Στο τερματικό, οι επιβάτες υποβάλλουν τα διαβατήριά τους για έλεγχο. Θα πρέπει να δηλώσετε αμέσως ποιες τσάντες θα πάρετε μαζί στο σαλόνι και ποιες χρειάζεται να φορτωθούν στο αποσκευοθήκη. Στη συνέχεια, πρέπει να περιμένετε για την έκδοση του εισιτηρίου επιβίβασης, μετά το οποίο μπορείτε να πάτε στον πλοίο. Αυτοί οι επιβάτες που προγραμματίζουν να εκδώσουν δήλωση ή Tax-Free στο τερματικό πρέπει να φτάσουν στο αεροδρόμιο περίπου 40 λεπτά πριν την αναχώρηση.

 

Μπορεί η εταιρεία σας να παραδώσει φαγητό από το εστιατόριο που έχει ορίσει ο πελάτης;

Υπάρχουν εστιατόρια που ασχολούνται επίσημα με την παρασκευή γευμάτων στο εσωτερικό του αεροσκάφους. Μπορούμε να παραδώσουμε οποιαδήποτε επιλεγμένα πιάτα από τέτοια εστιατόρια. Ωστόσο, οι υπάλληλοι της εταιρείας μας θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να παραδώσουν πιάτα από τα μέρη που έχει καθορίσει ο πελάτης κατά τη σύνταξη του συμβολαίου.

 

Μετά από συμφωνία στη διαδρομή, μπορεί να αλλάξει;

Είναι πολύ πιθανό να αλλάξει η πτήση ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους σε μια ήδη επιλεγμένη και συμφωνημένη διαδρομή σε περισσότερες περιπτώσεις με επιπλέον χρέωση. Ωστόσο, η Cyprus Private Jets δεν μπορεί πάντα να λύσει θετικά αυτό το ζήτημα. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η διόρθωση της διαδρομής μπορεί να απαιτήσει κάποιες αλλαγές σε άλλες πτήσεις και την απόκτηση νέων θέσεων, το οποίο είναι συχνά δύσκολο να γίνει.

 

Είναι δυνατό να εγγραφούν 2-5 επιπλέον επιβάτες σε ένα κρατημένο επιχειρηματικό αεροσκάφος λίγες ώρες πριν από την αναχώρηση;

Αυτό είναι αποδεκτό αν η χωρητικότητα του αεροσκάφους είναι επαρκής. Έτσι, για παράδειγμα, κατά την κράτηση ενός αεροσκάφους σχεδιασμένου για 10-12 άτομα, μπορείτε να πάρετε στο πλοίο μόνο 4-6 άτομα αντί για τα καθορισμένα 6. Ωστόσο, πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη ότι εάν θέλετε να γίνουν αλλαγές, μερικές φορές πρέπει να ληφθεί υπόψη η κατεύθυνση της διαδρομής. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, πρέπει να ληφθούν επιπλέον άδειες για την αναχώρηση επιβατών που δεν αναφέρθηκαν προηγουμένως, και αυτό μπορεί να πάρει χρόνο, που με τη σειρά του οδηγεί σε καθυστερήσεις στην πτήση. Συνεπώς, συνιστάται να διαπραγματευτείτε τους επιπλέον επιβάτες αεροπορικώς με έναν αερομεσίτη τουλάχιστον 24 ώρες πριν, έτσι δεν θα υπάρχουν επικαλύψεις.

 

Είναι δυνατή η ακύρωση της αναχώρησης ενός ήδη πληρωμένου αεροσκάφους;

Ο πελάτης μπορεί να αρνηθεί να πετάξει με ένα επιχειρηματικό αεροσκάφος οποιαδήποτε στιγμή. Ωστόσο, όσο νωρίτερα γίνει αυτό, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να πληρώσετε πρόστιμα. Εάν η πτήση ακυρωθεί μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες πριν από την ώρα που έχει οριστεί στο συμβόλαιο, η ενοικίαση θα πρέπει συνήθως να πληρωθεί πλήρως.

Ωστόσο, η Cyprus Private Jets προσπαθεί πάντα να ενεργεί στα συμφέροντα των πελατών, έτσι οι δικηγόροι μας θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να επιλύσουν το πρόβλημα, και τελικά τα πρόστιμα πρέπει να είναι ελάχιστα.

 

Είναι δυνατό να συνδεθείτε στο Wi-Fi και να κάνετε τηλεφωνική κλήση στο καμπίνα ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους;

Η διαθεσιμότητα υψηλής ταχύτητας Internet και επικοινωνίες μέσω δορυφόρου εξαρτάται από το μοντέλο του αεροσκάφους. Τα αναβαθμισμένα αεροσκάφη και τα επιχειρηματικά αεροσκάφη των τελευταίων κυκλοφοριών, ως κανόνας, διαθέτουν πομπούς που παρέχουν σταθερή επικοινωνία. Και αυτό, με τη σειρά του, καθιστά δυνατή τη μη διακοπή της επικοινωνίας με τους αγαπημένους, τη διεξαγωγή συναντήσεων ή την εργασία σε ένα laptop. Ωστόσο, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το εσωτερικό υψηλής ταχύτητας πληρώνεται ξεχωριστά - για κάθε ώρα χρήσης.

Αν χρειάζεστε Wi-Fi και τηλεφωνική επικοινωνία με τη γη κατά τη διάρκεια της πτήσης, τότε αυτές οι απαιτήσεις πρέπει να καθοριστούν στην αίτηση. Σε αυτήν την περίπτωση, ο ειδικός αεροπλοΐας της Cyprus Private Jets θα αναζητήσει μόνο αυτά τα επιχειρηματικά αεροσκάφη στη βάση δεδομένων που θα πληρούν αυτά τα χαρακτηριστικά.

 

Επιτρέπεται το κάπνισμα στην καμπίνα ενός ιδιωτικού αεροσκάφους;

Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται σε όλα τα επιχειρηματικά αεροσκάφη. Οι επιβάτες πρέπει να δηλώσουν εκ των προτέρων ότι χρειάζονται ένα πλοίο καπνίσματος. Ο λειτουργός θα επιλέξει το αεροσκάφος όπου παρέχονται συνθήκες για κάπνισμα κατά τη διάρκεια της πτήσης. Τα ελίτ μοντέλα έχουν ξεχωριστές θέσεις για όσους δεν μπορούν να κάνουν χωρίς το κάπνισμα.

Αυτοί που πετούν στο μοντέλο Jet Sharing θα επιτραπεί να καπνίζουν στην καμπίνα μόνο εάν οι άλλοι συμμετέχοντες στην πτήση δεν έχουν αντίρρηση.

 

Ποιες πληροφορίες πρέπει να λάβουν οι πελάτες μετά την επιτροπή της πτήσης;

Αφού καθοριστεί η ημερομηνία αναχώρησης και η ακριβής ώρα, ο πελάτης λαμβάνει ένα συμβόλαιο που έχει επικυρωθεί με σφραγίδες και υπογραφές. Οι πελάτες μας λαμβάνουν ένα Flight Brief μέσω smartphone ή email εντός 24 ωρών πριν από την προγραμματισμένη πτήση. Αυτός ο όρος στην επιχειρηματική αεροπορία αναφέρεται σε ολόκληρο το πρόγραμμα της επερχόμενης πτήσης, που υποδεικνύει το μοντέλο του επιχειρηματικού αεροσκάφους, τα κύρια χαρακτηριστικά της πτήσης και τα χαρακτηριστικά μεταφοράς. Οι πελάτες λαμβάνουν επίσης πληροφορίες σχετικά με το πλήρωμα και τις επαφές αυτών των υπηρεσιών στο αεροδρόμιο που μπορεί να απαιτηθούν στο στάδιο αναχώρησης και άφιξης.

 

Υπάρχουν περιορισμοί στις προσωπικές αποσκευές των επιβατών στην επιχειρηματική αεροπορία;

Οι επιβάτες μπορούν να πάρουν όσα πράγματα χωράνε στην αποσκευή στο επιχειρηματικό αεροσκάφος. Στο στάδιο της επιλογής του αεροσκάφους, ο πελάτης μπορεί επίσης να γνωρίσει τις διαστάσεις της αποσκευής και στη συνέχεια να τις καθορίσει, συλλέγοντας τις τσάντες για την πτήση.

Εάν είναι απαραίτητο να μεταφερθούν υπερμεγέθη αποσκευές, πρέπει να προειδοποιήσετε τον αερομεσίτη για αυτό εκ των προτέρων. Βασιζόμενοι σε αυτές τις πληροφορίες, η Cyprus Private Jets θα επιλέξει ένα πλοίο στο οποίο όλοι οι επιβάτες θα χωρέσουν άνετα και θα υπάρχει χώρος για προσωπικά αντικείμενα και μη-τυπικά αντικείμενα σε μέγεθος και βάρος.

 

Παρέχει η εταιρεία σας υπηρεσία μεταφοράς;

Ναι, μπορούμε να πάρουμε τους επιβάτες στο αεροδρόμιο αναχώρησης με άνετη μεταφορά, και μετά την προσγείωση θα παρέχουμε ένα αυτοκίνητο που θα τους μεταφέρει άνετα στην τοποθεσία διαμονής τους.

 

Μπορείτε να βοηθήσετε στην κράτηση ενός δωματίου ξενοδοχείου, ενός ιδιωτικού διαμερίσματος, ενός γιοτ ή ενός ελικοπτέρου;

Η Cyprus Private Jets παρέχει μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών concierge που μπορεί να καταστήσει τη διαμονή σε ένα νέο κράτος τόσο άνετη όσο γίνεται για τον πελάτη. Ένας προσωπικός διαχειριστής θα επιλέξει διαμονή βάσει των επιθυμιών του πελάτη και θα το κάνει κράτηση, θα νοικιάσει ένα αυτοκίνητο για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και θα βοηθήσει στην αγορά εισιτηρίων για αθλητικές εκδηλώσεις και συναυλίες.

 

Προϋποθέσεις για την κράτηση και την έγκριση ενός ιδιωτικού πτήσης

Μετά την υποβολή της αίτησης και τη συμφωνία σχετικά με τα λεπτά της πτήσης, ο πελάτης θα πρέπει να παράσχει αντίγραφα των εγγράφων των επιβατών του επιχειρηματικού αεροσκάφους. Αυτά είναι απαραίτητα για την απόκτηση αδειών από τις αεροπορικές υπηρεσίες συγκεκριμένων κρατών. Μερικές φορές υπάρχουν δυσκολίες στην απόκτηση πρόσβασης στην αναχώρηση του αεροσκάφους ή την προσγείωσή του, δυστυχώς, κάποιοι υπεύθυνοι καθυστερούν την έκδοσή τους. Σε τέτοιες καταστάσεις, η Cyprus Private Jets προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τις ήδη ιδρυμένες συνδέσεις και να αποκτήσει τη βοήθεια των διευθυντών υπηρεσιών που θα βοηθήσουν στην επίλυση αυτού του προβλήματος. Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτή η προσέγγιση δίνει θετικά αποτελέσματα, δηλαδή σε 95% των περιπτώσεων, οι πελάτες μας λαμβάνουν όλες τις απαραίτητες άδειες.

 

Περισσότερα για την Cyprus Private Jets

 

Πώς διαφέρει η εταιρεία σας από άλλους αερομεσίτες;

Αρχικά, προσπαθούμε πάντα να εκπληρώσουμε όλες τις υποχρεώσεις μας έτσι ώστε οι πελάτες μας να είναι πλήρως ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Το κύριο πράγμα για την εταιρεία μας είναι ο άνετος των επιβατών. Κάνουμε την πτήση ευχάριστη σε όλα τα στάδιά της, ξεκινώντας από την αίτηση και τελειώνοντας με την ολοκληρωμένη βοήθεια μετά την προσγείωση. Σχεδόν όλα τα αιτήματα του πελάτη για την πτήση εκπληρώνονται πάντα πλήρως.

 

Πώς αξιολογείτε τους υπαλλήλους σας;

Κάθε υπάλληλος της Cyprus Private Jets είναι πολύτιμος. Οι ειδικοί μας είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν άψογα τα καθήκοντα που τους ανατίθενται με εξειδικευμένη εκπαίδευση και στενή αλληλεπίδραση με τους συναδέλφους τους. Διαθέτουμε ένα συνεργατικό επαγγελματικό περιβάλλον, όπου κάθε άτομο εκτελεί το μέρος της εργασίας του σε κάθε αίτηση. Οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους μας είναι άριστοι στις ξένες γλώσσες, έτσι οι διαπραγματεύσεις με τις ξένες αεροπορικές υπηρεσίες δεν προκαλούν δυσκολίες. Βελτιώνουμε συνεχώς τα προγράμματα αλληλεπίδρασης με τον πελάτη, προσπαθώντας να βελτιώσουμε την υπηρεσία μας, και επί του παρόντος θεωρούμαστε μία από τις καλύτερες εταιρείες επιχειρηματικής αεροπορίας που λειτουργούν στην Ευρώπη.

 

Γιατί η συνεργασία με την εταιρεία σας είναι επωφελής για τους πελάτες;

Η οργάνωση της πτήσης από τους υπαλλήλους μας υπονοεί την ακριβή εκπλήρωση όλων των υποχρεώσεων, ακόμα και σε περιπτώσεις όπου είναι απαραίτητο να καταβληθεί κάθε προσπάθεια για την επίλυση των καθορισμένων καθηκόντων. Προσφέρουμε υπηρεσία πρώτης κλάσης, ατομική προσέγγιση και όλες τις εγγυήσεις που πληρούν τα διεθνή πρότυπα σε κάθε πελάτη που έχει επικοινωνήσει μαζί μας.

 

Έχει η εταιρεία σας ευθύνη για τη διατήρηση των προσωπικών δεδομένων και των προσωπικών πληροφοριών των πελατών;

Η Cyprus Private Jets εγγυάται την απόλυτη εμπιστευτικότητα των πτήσεων. Όλα τα δεδομένα των επιβατών γνωρίζονται μόνο από τον διαχειριστή που συντάσσει το συμβόλαιο και είναι υπεύθυνος για την οργάνωση της πτήσης. Κάθε ένας από τους υπαλλήλους μας υπογράφει συμφωνία μη διάδοσης των πληροφοριών των πελατών κατά την υποβολή αίτησης για εργασία. Διατηρούμε τα δεδομένα για όλους τους επιβάτες μας σε εκείνα τα συστήματα, το χάκινγκ των οποίων είναι σχεδόν αδύνατο. Η ιδιωτικότητα των πελατών μας προστατεύεται αξιόπιστα, μπορούμε να εγγυηθούμε με βεβαιότητα ότι τρίτοι δεν θα μάθουν για την προγραμματισμένη ή την ολοκληρωμένη πτήση από εμάς.

 

Εγγυήσεις της Cyprus Private Jets

 

Τι μπορεί να αναμένει κανείς κατά την ακύρωση μιας προγραμματισμένης πτήσης από έναν αερομεταφορέα ή έναν πελάτη;

Εάν η αναχώρηση ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους ακυρώνεται από τον ίδιο τον πελάτη, τότε προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε ότι η ποινή είναι το δυνατόν μικρότερη. Εάν η εταιρεία μας ακυρώσει την πτήση, εγγυόμαστε όχι μόνο την πλήρη επιστροφή της ήδη καταβληθείσας πληρωμής, αλλά και την λήψη αποζημίωσης από τον πελάτη.

 

Υπάρχει ασφάλιση πτήσης επιχειρηματικών αεροσκαφών;

Αυτό είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του συμβολαίου. Εάν δεν έχετε ασφάλιση επιβάτη, οι αεροναυτικές υπηρεσίες δεν μπορούν να επιτρέψουν την αναχώρηση οποιουδήποτε αεροσκάφους.

 

Χαρακτηριστικά της υπηρεσίας Κενών Πτερυγίων

 

Τι είναι η υπηρεσία Κενών Πτερυγίων;

Στην αεροπορία, τα "Κενά Πτερύγια" χρησιμοποιούνται για να αναφερθούν στις επιστροφικές πτήσεις, δηλαδή σε εκείνα τα ιδιωτικά αεροσκάφη που, αφού παραδώσουν τους επιβάτες στο αεροδρόμιο προορισμού, επιστρέφουν στη βάση με ένα άδειο καμπίνι. Οποιοσδήποτε μπορεί να κλείσει μια επιστροφική πτήση εάν πετά στη σωστή κατεύθυνση. Το κόστος μιας πτήσης χρησιμοποιώντας το σύστημα των Κενών Πτερυγίων είναι 30-70% φθηνότερο σε σύγκριση με την κλασική αεροπορική προστασία επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα, αυτή η υπηρεσία περιλαμβάνει πλήρως όλα τα πλεονεκτήματα της επιχειρηματικής αεροπορίας.

 

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των Κενών Πτερυγίων;

Όσον αφορά τους πελάτες της επιχειρηματικής αεροπορίας, το πιο ελκυστικό πράγμα είναι η τιμή. Ωστόσο, είναι ακριβώς λόγω του προσιτού κόστους που μπορεί να αιτηθούν πολλοί επιβάτες για μια πτήση ταυτόχρονα. Επομένως, εάν υπάρχει μια κατάλληλη προσφορά στον ιστότοπο του αερομεταφορέα για να πετάξετε με τη μορφή Κενών Πτερυγίων, είναι συμφέρον να κλείσετε αμέσως το αεροσκάφος.

 

Είναι δυνατή η πτήση σε επιχειρηματικά αεροσκάφη με έκπτωση;

Εάν θέλετε να κάνετε μια ιδιωτική πτήση αλλά το προϋπολογισμός είναι περιορισμένος - προτείνουμε να λάβετε υπόψη τρεις σχετικές επιλογές:

  • Κλείστε ένα αεροσκάφος που πετάει άδειο μετά την πτήση στο αεροδρόμιο της εκκίνησής σας (κράτηση σύμφωνα με τη μορφή των Κενών Πτερυγίων);
  • Ενοικιάστε ένα κάθισμα σε ένα αεροπλάνο χρησιμοποιώντας το σύστημα Jet Sharing;
  • Μοιραστείτε το πλήρες κόστος ενοικίασης ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους σε 2-3 οικογένειες, μια παρέα συναδέλφων ή φίλων (βρείτε συνεπιβάτες).

Οι χειριστές των Cyprus Private Jets είναι έτοιμοι να σας ενημερώσουν για όλες τις λεπτομέρειες των παραπάνω μεθόδων και θα χαρούν να σας βοηθήσουν στην κράτηση μιας πτήσης.

 

Έχει η πτήση Κενών Πτερυγίων διαφορετικό επίπεδο εξυπηρέτησης σε σύγκριση με μια κανονική πτήση;

Η Cyprus Private Jets ποτέ δεν αποκλίνει από τα πρότυπα εξυπηρέτησης που έχουν γίνει αποδεκτά στην επιχειρηματική αεροπορία. Όλοι οι επιβάτες, ανεξαρτήτως του είδους της πτήσης που έχουν κλείσει, μπορούν να βασίζονται στην πλήρη άνεση και την εκπλήρωση όλων των υποχρεώσεων που ορίζονται στο συμβόλαιο.

 

Χαρακτηριστικά των πτήσεων με ζώα

 

Επιτρέπεται να μεταφερθούν κατοικίδια στην καμπίνα ενός ιδιωτικού αεροσκάφους;

Στο εσωτερικό ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους, τα κατοικίδια μπορούν να μεταφερθούν απευθείας στην καμπίνα του αεροσκάφους, δίπλα σε αυτά. Ωστόσο, κατά την πτήση προς άλλη χώρα, είναι απαραίτητο να διευκρινίσετε τους κανονισμούς για την εισαγωγή ζώων στο κράτος. Συνήθως απαιτείται ένα κτηνιατρικό διαβατήριο και κάποια εμβόλια. Οι ειδικοί της Cyprus Private Jets στην αεροπλοΐα θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις τρέχουσες απαιτήσεις και τους νόμους, τόσο στη χώρα αναχώρησης όσο και στη χώρα άφιξης. Έχουμε εκτεταμένη εμπειρία στη διοργάνωση πτήσεων για σκύλους, γάτες και άλλα κατοικίδια.

 

Είναι δυνατή η μεταφορά ενός ζώου σε πτήση ανεξάρτητα από το βάρος του;

Επιτρέπεται η μεταφορά ζώων με βάρος έως 13 κιλά στην καμπίνα των ιδιωτικών αεροσκαφών. Ωστόσο, αν είναι απαραίτητο, μπορούμε να επιτρέψουμε τη μεταφορά σκύλων ή άλλων κατοικιδίων ζώων ζυγίζοντας έως και 50 κιλά στην καμπίνα. Απαιτείται ένα ειδικό ανθεκτικό κλουβί για τη μεταφορά, ή το ζώο θα πρέπει να είναι δεμένο με λουρί σε ένα συγκεκριμένο μέρος της καμπίνας.

 

Θα είναι απαραίτητο να αγοράσω ξεχωριστό χώρο για το ζώο;

Εκείνοι που έχουν αγοράσει εντελώς ιδιωτικό αεροσκάφος ή πετούν με το σύστημα Κενών Πτερυγίων δεν χρειάζεται να πληρώσουν ξεχωριστά για το ζώο.

 

Είναι δυνατόν να απελευθερώσει κανείς ένα κατοικίδιο από τον κλουβί κατά τη διάρκεια της πτήσης;

Εάν η πτήση διαρκεί περισσότερο από 3 ώρες, τότε οι περισσότεροι πληρώματα επιτρέπουν στο ζώο να απελευθερωθεί από τον κλουβί για λίγο. Ωστόσο, αυτό το σημείο πρέπει να διευκρινιστεί εκ των προτέρων με τον προσωπικό σας διαχειριστή.

 

Τι πρέπει να γίνει αν ένα ζώο έχει προκαλέσει ζημιά στην επένδυση, τη διακόσμηση του εσωτερικού ή έχει μουτζουρώσει τα επενδύσεις;

Κατά τη σύνταξη του συμβολαίου, μπορούμε να συμπεριλάβουμε το ποσό που καλύπτει πλήρως ή εν μέρει τα έξοδα καθαρισμού και αποκατάστασης του εσωτερικού. Αν αυτή η διάταξη δεν υπάρχει, τότε θα πρέπει να πληρώσετε για το καθαρισμό μετά από τις αμελείς ενέργειες του ζώου.

 

Ασφάλεια πτήσεων

 

Μπορείτε να εγγυηθείτε την πλήρη ασφάλεια όλων των επιβατών που πετούν στα αεροσκάφη σας;

Έχουμε εμπιστοσύνη στο επαγγελματισμό όλων των επίσημων υπηρεσιών που εμπλέκονται απευθείας στην προετοιμασία της πτήσης. Αυτό καθορίζει κατά κύριο λόγο την ασφάλεια της πτήσης καθ 'όλη τη διάρκεια της. Η Cyprus Private Jets εγγυάται επίσης την αξιοπιστία όλων των αεροσκαφών που συμμετέχουν στις πτήσεις, παρακολουθούμε αυστηρά τη διερεύνηση συντήρησης και θα σας παρέχουμε μόνο αυτά τα διακοσμητικά που έχουν ελεγχθεί εμπεριστατωμένα από ειδικούς πριν από την πτήση.

 

Πώς ελέγχονται τα επιχειρηματικά αεροσκάφη για την απουσία τεχνικών ελαττωμάτων;

Ειδικές εδαφικές υπηρεσίες είναι υπεύθυνες για τον έγκαιρο τεχνικό έλεγχο και τη συντήρηση των αεροσκαφών. Ο υπεύθυνος υπάλληλος παρακολουθεί τη συμμόρφωση με τις προθεσμίες όλων των τύπων συντήρησης, διενεργεί δοκιμές στα πιο σημαντικά συστήματα του αεροσκάφους και μια ομάδα ειδικών προετοιμάζει το σκάφος για την αναχώρηση. Στην επιχειρηματική αεροπορία, όλα τα ιδιωτικά αεροσκάφη αναβαθμίζονται κάθε λίγα χρόνια - εγκαθίσταται νέος εξοπλισμός πλοήγησης, που αυξάνει την ασφάλεια της πτήσης.

 

Πώς αξιολογείτε το επίπεδο εκπαίδευσης των πιλότων σας;

Στην επιχειρηματική αεροπορία, οι πιλότοι λαμβάνουν καλό μισθό, έτσι οι αερομεταφορείς έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τους καλύτερους επαγγελματίες στον τομέα τους. Η πρόσληψη συνοδεύεται από δοκιμές δεξιοτήτων σε συνθήκες που πλησιάζουν το πραγματικό. Οι πιλότοι εγκρίνονται στο προσωπικό μόνο αν η ιατρική επιτροπή έχει επιβεβαιώσει την εξαιρετική τους νοητική και σωματική υγεία. Η Cyprus Private Jets συνεργάζεται μόνο με εκείνους τους πιλότους που έχουν πιστοποιητικά για τη διαχείριση συγκεκριμένου μοντέλου επιχειρηματικού αεροσκάφους. Ταυτόχρονα, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι εάν ένα επιχειρηματικό αεροσκάφος ανήκει σε ένα συγκεκριμένο φορέα, στις περισσότερες περιπτώσεις, του ανατίθεται ήδη συγκεκριμένος εξοπλισμός.

 

Εάν νιώθετε χειρότερα στον αέρα, θα μπορούσαν οι αεροσυνοδοί να παρέχουν επαγγελματική βοήθεια στον επιβάτη;

Οι αεροσυνοδοί επιτρέπεται να εργάζονται μόνο μετά την παρακολούθηση μαθημάτων περίθαλψης και την πέραση εξετάσεων.

 

Τι πρέπει να κάνω εάν ένας επιβάτης τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια της πτήσης;

Αρχικά, ο αεροσυνοδός εκτιμά το χαρακτήρα του τραυματισμού και, με βάση αυτό, παρέχει πρώτες βοήθειες - ακινητοποιεί το άκρο, εφαρμόζει επίδεσμο και δίνει αναλγητικό. Μετά την προσγείωση, ο προσωπικός σας διαχειριστής καλεί ασθενοφόρο, και ο τραυματίας μεταφέρεται σε ιατρικό κέντρο.

 

Τι πρέπει να κάνω αν τα αποσκευάσματά μου χάθηκαν ή καταστράφηκαν;

Είναι εξαιρετικά δύσκολο για τους επιβάτες της επιχειρηματικής αεροπορίας να χάσουν τις αποσκευές τους, καθώς όλα τα αντικείμενα βρίσκονται στο αποθήκευτο χώρο ενός ενοικιασμένου αεροσκάφους. Ωστόσο, η εταιρεία μας επισφαλίζει επιπλέον τις αποσκευές όχι μόνο από την απώλεια, αλλά και από τη ζημία.

 

Υπάρχουν περιπτώσεις απάτης επιβατών στην επιχειρηματική αεροπορία;

Η ιδιωτική αεροπλοΐα έχει αναπτυχθεί ενεργά. Δεν είναι έκπληξη ότι ο αγοράζων της σταδιακά γεμίζει με νέους αερομεταφορείς. Δυστυχώς, μερικοί από αυτούς βασίζονται μόνο στο να κερδίσουν γρήγορα χρήματα, δηλαδή δημιουργούνται για να συλλέγουν χρήματα από αφελείς πολίτες. Αν δεν θέλετε να πέσετε θύματα απάτης, είναι απαραίτητο να προσεγγίσετε με ευθύνη την επιλογή ενός αερομεταφορέα. Είναι καλύτερο να εμπιστεύεστε εκείνες τις εταιρείες που εργάζονται εδώ και περισσότερο από 5 χρόνια, συνάπτουν επίσημη σύμβαση με τον πελάτη και παρέχουν όλη την απαραίτητη τεκμηρίωση. Η ατέρμονη αναβολή της ημερομηνίας αναχώρησης, η αντικατάσταση του επιχειρηματικού αεροσκάφους που επέλεξε ο πελάτης με ένα άλλο σκάφος, η αύξηση της πληρωμής, η επιβολή περιττών υπηρεσιών υποδηλώνουν σχεδόν πάντα ότι ο αερομεταφορέας είναι αναξιόπιστος και δεν αξίζει εμπιστοσύνης.

Η Cyprus Private Jets γνωρίζεται στην επιχειρηματική αεροπορία στην Ευρώπη για περισσότερα από 14 χρόνια. Εργαζόμαστε με τη συμμόρφωση στα ευρωπαϊκά πρότυπα υπηρεσίας, και η μη εκπλήρωση των υποχρεώσεων από τους υπαλλήλους μας οδηγεί στην επιβολή τεράστιων προστίμων στην εταιρεία, οπότε πάντα προσπαθούμε να βεβαιωθούμε ότι τα συμφέροντα κάθε πελάτη σεβάστηκαν πλήρως.

 

Τι συμβαίνει αν στον πελάτη αρνηθείται άδεια εξόδου από τη χώρα ή του απαγορευθεί η είσοδος στη χώρα προορισμού;

Η σύμβαση με κάθε πελάτη της Cyprus Private Jets γίνεται ατομικά. Σε αυτήν περιγράφονται όλοι οι κίνδυνοι που είναι πιθανότερο να συμβούν για τον πελάτη του επιχειρηματικού αεροσκάφους. Ακόμη και πριν από τη σύνταξη της σύμβασης, οι δικηγόροι μας μελετούν προσεκτικά τις λεπτομέρειες της επερχόμενης πτήσης, έτσι ώστε να προσφέρουμε στον πελάτη μόνο αξιόπιστες πληροφορίες. Η υπογραφή του πελάτη στη σύμβαση υποδηλώνει ότι συμφωνεί πλήρως με όλα τα σημεία και δεν έχει καμία αξίωση σε περίπτωση ανωτέρας βίας. Από την πλευρά μας, το νομικό τμήμα της εταιρείας μας κάνει ό,τι είναι αναγκαίο για να εξασφαλίσει ότι ο πελάτης λαμβάνει τα έγγραφα που χρειάζεται για την αναχώρησή του. Μπορούμε να ζητήσουμε πληροφορίες από την τελωνειακή υπηρεσία εκ των προτέρων για να αποφευχθούν τέτοιοι κίνδυνοι στο μέλλον.

Εάν οι κίνδυνοι περιγράφονται στη σύμβαση, και οι αεροπορικές υπηρεσίες δεν δίνουν άδεια για αναχώρηση, τότε ο αερομεταφορέας είναι υποχρεωμένος να αποζημιώσει τον πελάτη για ολόκληρο το ποσό που ξοδεύτηκε για την κράτηση ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους.

 

Υπηρεσία για επιβάτες με περιορισμένη κινητικότητα και άτομα με αναπηρία

 

Υπάρχει υπηρεσία συνοδείας στην εταιρεία σας για όσους βρίσκουν δύσκολο να κινούνται ανεξάρτητα;

Η συνοδεία πολιτών με αναπηρίες είναι υποχρεωτικό σημείο της προτιμώμενης υπηρεσίας. Ένας ειδικός υπάλληλος συναντά τους επιβάτες με αναπηρίες στο αεροδρόμιο και τους παρέχει όλη την απαραίτητη βοήθεια πριν από την επιβίβαση στο αεροσκάφος. Οι εργαζόμενοί μας βοηθούν στη διέλευση από το τελωνείο και τον έλεγχο διαβατηρίων, εξασφαλίζουν την άνεση κινητικότητας στο κτίριο και παρακολουθούν το φόρτωμα των αποσκευών. Στο εσωτερικό ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους, έμπειροι αεροσυνοδοί φροντίζουν τους επιβάτες με περιορισμένη κινητικότητα.

 

Είναι απαραίτητο να ενημερώσω την εταιρεία σας εκ των προτέρων για την πτήση ενός επιβάτη με αναπηρίες;

Ναι, είναι καλύτερο να αναφέρετε ότι θα υπάρχει ένας επιβάτης με περιορισμένη κινητικότητα στο σκάφος κατά την υποβολή της αίτησης. Αυτό θα μας επιτρέψει να σχεδιάσουμε προσεκτικά την πτήση, ώστε σε κάθε στάδιο να βρίσκεται ο φυσικά περιορισμένος άνθρωπος στις πιο άνετες συνθήκες.

 

Είναι η υπηρεσία συνοδείας πληρωτέα ξεχωριστά;

Δεν απαιτείται επιπλέον πληρωμή αν επιλεχθεί μόνο η προτιμηθείσα υπηρεσία ενός επιβάτη με περιορισμένη κινητικότητα κατά την κράτηση του αεροσκάφους. Η υπηρεσία που περιλαμβάνεται σε αυτήν μπορεί να διευκρινιστεί με τον χειριστή κατά την υποβολή της αίτησης.

 

Κανονισμοί για την οργάνωση ιατρικών πτήσεων

 

Ποια έγγραφα χρειάζεται να παρέχω για τη διευθέτηση μιας ιατρικής πτήσης;

Μια ιατρική πτήση οργανώνεται με βάση μια πιστοποίηση εξιτήριου από ιατρικό ίδρυμα, η οποία αναφέρει τη διάγνωση του επιβάτη, τις συνθήκες για τη μεταφορά με αέρα και τον αριθμό των συνοδών. Χρειάζεστε επίσης ταυτότητα και όλα τα επίσημα έγγραφα που χρειάζονται οι συνηθισμένοι τουρίστες για πτήση σε άλλη χώρα.

 

Πώς διαφέρει μια ιατρική πτήση από μια κανονική πτήση;

Η μεταφορά ενός σοβαρά άρρωστου ή ασθενοφόρου επιβάτη για θεραπεία σε εξειδικευμένο κλινικό κέντρο σε άλλη πόλη ή κράτος με ένα κανονικό επιχειρηματικό αεροσκάφος είναι αδύνατη, αφού σε αυτήν την περίπτωση θα είναι δύσκολο να τηρηθούν όλες οι συνθήκες μιας ασφαλούς πτήσης. Μια ιατρική πτήση οργανώνεται για τέτοιους πελάτες. Είναι δυνατή σε ένα ειδικό ιατρικό αεροσκάφος, το οποίο είναι ήδη αρχικά εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα για τη μεταφορά σοβαρά άρρωστων ανθρώπων και την παροχή έκτακτης βοήθειας στον αέρα.

Αν η κάκωση δεν είναι πολύ σοβαρή, μπορείτε να στείλετε τον πελάτη στον προορισμό του με ένα επιχειρηματικό αεροσκάφος. Ωστόσο, το αεροσκάφος προετοιμάζεται επιπλέον για αναχώρηση. Οι εγκαταστάσεις των καρέκλων και του εξοπλισμού καρέκλας αφαιρούνται από την καμπίνα. Αντ' αυτών, το μοντέλο Lifeport εγκαθίσταται, περιλαμβάνει έναν χώρο για τον ασθενή σε ύπτια θέση, ένα σύνολο συσκευών υποστήριξης ζωής και συσκευές για τη μέτρηση των φυσικών δεδομένων και τη διάθεση φαρμάκων.

Οι σοβαρά άρρωστοι επιβάτες στέλνονται σε πτήση μόνο μαζί με μια ομάδα παραϊατρικών. Αυτοί παρακολουθούν την κατάσταση του επιβάτη καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, διαχειρίζονται τη φόρτωση και την εκφόρτωση του ασθενούς και τον συνοδεύουν στην κλινική.

 

Πώς ελέγχεται η εγγραφή ενός σοβαρά άρρωστου ατόμου για μια ιατρική πτήση;

Ο υπεύθυνος για τη γραφειοκρατία στην περιοχή αναχώρησης είναι υπεύθυνος για τα έγγραφα. Ο ασθενής πηγαίνει απευθείας στο αεροσκάφος με ένα κανονικό αυτοκίνητο ή ασθενοφόρο. Οι επιβάτες σε καρέκλες ή αναπηρικά αμαξίδια ανεβαίνουν στο σκάφος με ασανσέρ.

 

Κατά την παραγγελία ενός ιατρικού αεροσκάφους για τη μεταφορά ενός ασθενή, πόσους συνοδούς μπορεί να υπάρχουν στο σκάφος;

Μια ιατρική πτήση ετοιμάζεται με βάση ένα ιατρικό πιστοποιητικό. Σύμφωνα με αυτό, ο προτεινόμενος αριθμός συνοδών καθορίζεται. Σε περισσότερες περιπτώσεις, επιτρέπεται να υπάρχει μόνο ένας συνοδός. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της οργάνωσης της μεταφοράς ενός σοβαρά άρρωστου, παραλυμένου ή υπέρβαρου ασθενούς, μπορεί να υπάρξουν 1-2 επιπλέον άτομα βοήθειας.

 

Κοινή χρήση αεροσκαφών - ποιες συνθήκες μπορεί να περιμένει ένας επιβάτης;

 

Πού μπορώ να πετάξω χρησιμοποιώντας το σύστημα κοινής χρήσης αεροσκαφών;

Η ενοικίαση αεροσκαφών βάσει καρέκλας είναι δυνατή σε οποιαδήποτε κατεύθυνση. Ωστόσο, συνήθως, η πτήση στη μορφή κοινής χρήσης αεροσκαφών οργανώνεται από αερομεταφορείς στις πιο δημοφιλείς τουριστικές τοποθεσίες, δηλαδή σε εκείνα τα μέρη όπου οι ξένοι προτιμούν να πετούν σε VIP διακοπές. Οι περισσότερες πτήσεις λαμβάνουν χώρα εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των χωρών της ΚΑΚ. Σπάνια χρησιμοποιείται αυτή η υπηρεσία για διαπραγματεύσεις.

 

Πώς διαφέρει μια πτήση Jet Sharing από μια πτήση επιχειρηματικής κλάσης;

Στην επιχειρηματική κλάση ενός κανονικού αεροσκάφους πολιτικής αεροπορίας, οι επιβάτες πετούν σε κάπως καλύτερες συνθήκες από ό,τι στις οικονομικές θέσεις. Η Jet Sharing, παρά τη σημαντική διαφορά στην τιμή από την κλασική πτήση επιχειρηματικού αεροσκάφους, διατηρεί όλα τα βασικά πλεονεκτήματα της επιχειρηματικής αεροπορίας. Οι επιβάτες πετούν σε άνετα ιδιωτικά αεροσκάφη, οι αναχωρήσεις γίνονται μέσω VIP αιθουσών. Επισημαίνουμε επίσης ότι οι πελάτες μπορούν να βασίζονται σε πρώτης ποιότητας εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της πτήσης. Ταυτόχρονα, κατά μέσο όρο 4 έως 10 άτομα πετούν στην καμπίνα, κάτι που κάνει την αίσθηση πολύ άνετη.

Πλέον, η πλειοψηφία των επιβατών που προτιμούν να ταξιδεύουν στην Ευρώπη στην επιχειρηματική κλάση ενός συμβατικού αεροσκάφους προσπαθούν να αγοράσουν εισιτήρια που είναι διαθέσιμα υπό το πρόγραμμα Jet Sharing όποτε είναι δυνατόν.

 

Είναι δυνατόν να διαιρέσετε το κόστος ενός πτήσης σύμφωνα με τη μορφή Jet Sharing σε 2-3 οικογένειες;

Αν η χωρητικότητα του επιχειρηματικού αεροσκάφους το επιτρέπει, τότε μπορούν να αγοράσουν θέσεις σε αυτό μεμονωμένες οικογένειες. Μπορείτε επίσης να οργανώσετε μόνοι σας μια πτήση Jet Sharing αν βρείτε άτομα με τα οποία μπορείτε να μοιραστείτε το κόστος ενοικίασης. Από την πλευρά μας, θα προσπαθήσουμε επίσης να σας βοηθήσουμε να βρείτε συντρόφους ταξιδιού για συγκεκριμένες ημερομηνίες και κατευθύνσεις.

 

Ποιοι παράμετροι επηρεάζουν το κόστος μιας θέσης επιβάτη αν επιλεγεί μια πτήση χρησιμοποιώντας τη μορφή Jet Sharing;

Η τιμή του εισιτηρίου, σύμφωνα με τη μορφή ενοικίασης καρέκλας, υπολογίζεται ατομικά σε κάθε περίπτωση. Το κόστος της υπηρεσίας εξαρτάται από το κόστος της ώρας πτήσης του επιχειρηματικού αεροσκάφους, τη χωρητικότητά του και την πληρότητα της καμπίνας. Η τιμή περιλαμβάνει επίσης γεύματα στον αέρα και εξυπηρέτηση σε επιχειρηματικές αίθουσες και VIP αίθουσες αεροδρομίων.

 

Αν δεν υπάρχουν πτήσεις υπό το πρόγραμμα ενοικίασης καρέκλας κατά την υποβολή της αίτησης, τι μπορώ να κάνω;

Δεν υπάρχουν πάντα θέσεις σε αεροπλάνα που πετούν στο σύστημα Jet Sharing, που εξηγείται κυρίως από την ευνοϊκή τους τιμή. Επομένως, αν δεν υπάρχει προσφορά από έναν αερομεταφορέα, μπορείτε να:

  1. Αυτομάτως να συγκεντρώσετε μια ομάδα επιβατών που είναι έτοιμοι να πετάξουν σύμφωνα με τη μορφή Jet Sharing. Η υπηρεσία, σε αυτή την περίπτωση, θα είναι πιο ακριβή σε σύγκριση με την κράτηση μιας θέσης αλλά φθηνότερη από την κράτηση ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους ολοκληρωτικά·
  2. Να απευθυνθείτε σε έναν αερομεταφορέα για μια πτήση στο πλαίσιο ενοικίασης καρέκλας. Οι εργαζόμενοι της Cyprus Private Jets θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να βρουν ταξιδιώτες συντρόφους για τον πελάτη που χρειάζεται επίσης να πετάξει προς την ίδια κατεύθυνση. Η ημερομηνία αναχώρησης πρέπει επίσης να συμφωνηθεί με όλους τους επιβάτες.

 

Αν δεν έχουν κατακτηθεί όλες οι θέσεις στο αεροπλάνο που πετάει στο σύστημα Jet Sharing, θα πραγματοποιηθεί η πτήση;

Η Cyprus Private Jets εκπληρώνει πλήρως όλες τις υποχρεώσεις της. Σύμφωνα με τη μορφή ενοικίασης καρέκλας, τα επιχειρηματικά αεροσκάφη μας απογειώνονται την ημερομηνία που έχει ήδη καθοριστεί. Οι επιβάτες μπορούν να είναι σίγουροι ότι αν έχουν πληρώσει για την πτήση και έχουν λάβει επιβεβαίωση από τον αερομεταφορέα, η πτήση θα πραγματοποιηθεί αυστηρά σύμφωνα με το πρόγραμμα.

 

Υπάρχουν διαθέσιμες επιπλέον έκπτωσεις;

Στους χώρους των αεροσκαφών που αναχωρούν από το αεροδρόμιο χρησιμοποιώντας το σύστημα Jet Sharing, η τιμή όλων των θέσεων είναι ίδια. Η δυνατότητα λήψης μιας ατομικής έκπτωσης μπορεί να συζητηθεί με έναν προσωπικό διαχειριστή κατά τη σύνταξη του συμβολαίου.

 

Μπορώ να χάσω την πτήση μου;

Στην περίπτωση της συνήθους κράτησης ενός επιχειρηματικού αεροσκάφους, δηλαδή όταν το αεροσκάφος είναι πληρωμένο από έναν πελάτη, είναι δυνατή η καθυστέρηση αναχώρησης του αεροσκάφους για περίπου 1-2 ώρες. Η οργάνωση μιας πτήσης στο πλαίσιο Jet Sharing αποκλείει ήδη αυτή τη δυνατότητα εφόσον οι υπόλοιποι επιβάτες δεν είναι υποχρεωμένοι να περιμένουν ένα άτομο. Ωστόσο, εάν οι περισσότεροι από αυτούς καθυστερούν, τότε μια καθυστέρηση μιας ώρας είναι επίσης αποδεκτή.